wtorek, 9 grudnia 2014

HOHOHO

               Dawno nie pisałam takiego listu. Prośby wciąż są aktualne, choć Twoje imieniny Mikołaju już były.
Mikołaj spełnił moje marzenie w tym roku  choć listu nie napisałam, a po fakcie stworzyłam taką jego wersję roboczą. W tym roku przysłał mi "Księcia w cukierni", o którym będzie w jednym z następnych postów, bo to jest wspaniała, ilustrowana książka.

Tak naprawdę działamy dalej. Dziś drugi dzień grudniowego wyzwania - spotkania na blogu Sen Mai. 
Tutaj możecie zobaczyć co piszą inni dorośli ludzie do Mikołaja. Polecam na wieczór w środku tygodnia, jeżeli macie minutę albo dwie. klik



Ostanio też w związku z Mikołaju napisałam poświęcony mu post -  Krótko o Mikołaju i ważna akcja :)

Dzisiejszy dzień jest taki szary....aaa chciałoby się zostać w domu i przeczytac wszystkie posty na wszystkich blogach i zostać przyklejonym do kołdry. Myślę, że Mikołaj juz po skończonej pracy tak właśnie robi. Teraz to już wogóle ma długi urlop. Dziś totalny brak motywacji, choć już powinno się być gotowym do działania, pierwszy dzień po weekendzie jest za nami. Chyba warto wstawać bardzo wcześnie rano. Rozpoczynanie zajęć  o 11 w zimie włącza w człowieku ogromnego zimowego niedzwiedzia, który chciałby się zaszyć gdzieś - najlepiej w jakimś ciepłym puchu, ale o tym było powyżej.
Post jest i cieszę się, coś drobnego zrobiłam. Teraz zabieram się za konkrety. 

Dziś jeszcze coś o choince, marzy mi się taka kreatywna :) 




                                               Pozdrowienia! Miłego i twóczego dnia ! :) Ola





9 komentarzy:

Sigrun pisze...

Świetny ten liścik! Mam andzeję, ze Mikołaj przynajmniej część życzeń spełni. A jak nie on to Aniołek, czy kto tam pod choinką prezenty zostawia...
Ela (sonrisaart.wordpress.com)

Magda M blog pisze...

U mnie też zdrowie na pierwszym miejscu! Pozdrawiam więc serdecznie :)

Lore Art pisze...

Straszliwie podoba mi się ta grafika :) Cudna! I cieszę się bardzo, że trafiłam na Twojego bloga, na pewno zostanę na dłużej :) Pomyśl tylko nad zdjęciem moderacji obrazkowej na moderowanie komentarzy przez Ciebie- te niewyraźne grafiki na prawdę zniechęcają do zostawiania po sobie śladu ;)

asica.p pisze...

super list!p.s. najlepszy!

KaMPERKI pisze...

Trochę tęsknie za zajęciami od 11, ale zajęcia domowe od 6 też są spoko ;)

Unknown pisze...

Dzięki Loreart!udało mi się to poprawić :)

VandrerUggle pisze...

Ciekawie zrobiony lisT:)

Oludzie pisze...

W moich snach się dzieje więcej niż w ciągu dnia na jawie ;) I tak strasznie mi ciężko wstać. Budzik nastawiony na 7:30 codziennie przestawiam na 8:30 i jest 9 zanim wstanę ;( Dramat!
Co do życzeń. O jak ja bym chciała, żeby autobus przyjeżdżał o czasie, a nie jak ja biegnę sprintem na niego, on przyjeżdża 2 min za wcześnie i odjeżdża w momencie gdy wbiegam właśnie na przystanek :( Życie ;)

English for Ladies pisze...

Jak będzie zdrówko, to wystarczy za wszystkie prezenty:)