środa, 29 października 2014

ZOSTAŃ CZŁOWIEKIEM DYNIĄ

Halloween nie jest popularnym w Polsce zwyczajem, jednakże na różnych stronach z inspiracjami można znależć dużo informacji na jego temat m.in dotyczących dekoracji i tradycji. Zazwyczaj nie podobają mi się ozdoby związane z tym czasem (początek listopada dużo bardziej kojarzy mi się ze spokojem i pamiętaniu o zmarłych), jednakże znalazłam pewną fotografię.

A dynie... z dyni można przyrządzić wiele wspaniałych potraw np. tę z bloga BASIUCHOWO. Autorka bloga poświęca go śniadaniom, przede wszystkim na ciepło, co bardzo mi się podoba, gdyż właśnie takich jestem fanką. Bardzo polecam jej bloga :)


                                                                                                                                                                                   zdjęcie pochodzi z jej bloga

Wracając do dekoracji myślę, że warto przygotować jeden jej rodzaj, taką z serii: "żywe i energetyczne", która znacznie poruszy zmarznięty, chodzący po ulicach tłum i zachęci, by wybrać się na jesienny spacer w ostatnich październikowych promieniach słońca, albo po prostu pobawić się z dziećmi w przygotowywanie takich masek, gdy już na potrawy z dyni nie mamy ochoty. :)


                                                                                                                                                    zródło : ignant

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bloga i życzę dużo jesiennego słońca :)

Ola

2 komentarze:

Unknown pisze...

Hej, dzięki za wyróżnienie :)
Twój blog również jest ciekawym miejscem, będę do Ciebie zaglądać ;)

Unknown pisze...

Pozdrawiam :)